Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Μην ακολουθείς το μονοπάτι. Πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου.

Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2011

Φάε….παιδί μου γράμματα!!!

Μόλις σήμερα πληροφορήθηκα με μεγάλη μου λύπη από τα ΜΜΕ ότι σε ορισμένους δήμους της Αθήνας παρατηρείται το φαινόμενο υποσιτισμού μαθητών δημοτικού και γυμνασίου. Τα σχολεία τροφοδοτούνται απο δημοτικά σισίτια αμφιβόλου ποιότητας με αποτέλσμα το παιδί να μην τρέφεαι σωστά, με κακές συνέπειες στην σχολική του απόδοση αλλά και την υγεία του φυσικά.

Δεν χρειάζεταινα ξαναφερθούμε στο πόσο σημαντική είναι η διατροφή του παιδιού στην σωστή ανάπτυξη και διάπλαση του όπως επίσης και στην νοητική του ανάπτυξη ξαθώς θεωρώ ότι έχουν ειπωθεί αρκετές φορές μέχρι στιγμής στον έντυπο αλλά και ηλεκτρονικό τύπο.

Αυτό που θα ήθελα να επισημανω σε αυτό το άρθρο, μέσω της ανησυχίας μου για το διατροφικό status σε παιδιά προεφηβικής και εφηβικής ηλικίας, είναι μερικές απλές και εύκολες επιλογές που θα βοιηθήσουν το παιδί σας να ανταπεξέλθει σε όλες τις μαθησιακές δραστηριότητες χωρίς να αισθανθεί κόπωση και εξάντληση.

Το παιδί σας είναι μια μηχανή που «καίει» πολύ….θέλει πολύ φαγητό σε πολύ τακτά χρονικά διαστήματα μιας και βρίσκεται πάνω στην εξέλιξη και αναπτύσετε με ταχέους ρυθμούς.

Ξεκινήστε την μέρα του με ένα πρωινό για πρωταθλητές που θα περιλαμβάνει:

1 μερίδα γαλακτοκομικών (1 ποτήρι γάλα, 1 κεσεδάκι γιαούρτι, 50-60γρ τυρί)
1 μερίδα αμύλου (2-3 κουταλιές της σούπας δημητριακά ολικής αλέσεως , 2 λεπτές φέτες ψωμλι πολύσπορο ή ολικής αλέσεως ή νιφάδες βρώμης (quaker), 2-3 φρυγανίες
2 μερίδες φρούτου (2 φρούτα εποχής ή 1 ποτήρι φυσικό χυμό στημένο)
Προτιμήστε προιόντα ολικής αλέσεως μιας και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που αποδεδειγμένα βοηθούν στον έλεγχο του βάρους (θυμηθείτε: η παιδική παχυσαρκία είναι η μάστιγμα της εποχής μας) όπως και βιταμίνες και ιχνοστοιχεία απαραίτητα για την ανάπτυξη του και την σωστή λειτουργία του εγκεφάλου που χάνονται με την περαιτέρω επεξεργασία των τροφών.

Εφοδιάστε το παιδί σας με ένα σακουλάκι που θα του βάλετε μια χούφτα ανάμεικτους ξηρούς καρπούς και ένα φρούτο. Αυτά θα του δώσουν ενέργεια καθ’όλη την διάρκεια του σχολείου σε συνδυασμό με άφθονη κατανάλωση νερού και 1 χυμού από το κυλικείο.

Οι συμβουλές αυτές μπορεί να φαίνονται εικονικές και ανεκπλήρωτες αλλά δεν είναι. Τα παιδιά χρειάζονται καθοδήγηση και εκπαίδευση σε αυτή την τόσο τρυφεή ηλικία που βρίσκονται. Εσείς από την μεριά σας θέλετε να του προσφέρετε ό,τι καλύτερο. Ξεκινήστε επενδύωντας σε ένα υγιές μέλλον μέσω της διατροφής. Σε περίπτωση που χαθείτε υπάρχει πάντα η βοήθεια των ειδικών. Θυμηθείτε: η Ρωμη δεν χτίστηκε σε μία μερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου